لاله اسکندری از «هوران» و اجرای کنسرتش می گوید
تاريخ : یک شنبه 15 بهمن 1391برچسب:, | 22:19 | نویسنده : علی محمدی

لاله اسکندری از «هوران» و اجرای کنسرتش می گوید

 

لاله اسکندری بازیگری است که با فیلم “متولد ماه مهر” در سال ۱۳۷۸ شناخته شد و بعد از آن در چند مجموعه تلویزیونی مانند سریال “خاک سرخ” استعداهایش را در معرض نمایش گذاشت. او ولی فعالیت‌های هنری‌اش را به بازیگری منحصر نکرد و در حوزه هنرهای تجسمی فعال ظاهر شد تا جاییکه‌ نقش‌های او بر دیوارهای شهر تهران و حاشیه‌ اتوبان‌ها نشست.

اینک او در ادامه فعالیت‌های هنری‌اش، همکاری با یک گروه موسیقی را تجربه ‌کرد و قرارست در آینده دومین همکاری‌اش با گروه موسیقی “هوران” را در اجرای یک کنسرت رقم بزند. لاله اسکندری در این کنسرت شعرهایی از توران شهریاری با حال و هوای شاهنامه و اخوان ثالث را دکلمه خواهد کرد.

اسکندری در این گفتگو از حضورش در عرصه موسیقی می‌گوید.

چطور شد تصمیم گرفتید بار دیگر با گروه موسیقی “هوران” همراه شوید؟

- سال گذشته که با گروه “هوران” دو اجرا داشتیم و بخشی از اشعار شاهنامه را دکلمه کردم، تجربه خوبی بود به همین دلیل تصمیم گرفتم این همکاری را تکرار کنم. البته من از کودکی کار در حوزه موسیقی را دوست داشتم اما هیچگاه فرصت نشد که در این زمینه جدی کار کنم و وقتی از سوی گروه هوران به من پیشنهاد کار شد، چون به نوعی با حوزه حرفه اصلی‌ام هم مرتبط بود، این کار را قبول کردم.

امسال نیز تعدادی از کسانی که در گروه پیشین بودند مثل آقایان آرام مرتضوی، آهنگساز و بهروز قهاری، سرپرست گروه موسیقی هوران در اجرایمان حضور دارند ولی تغییراتی در ترکیب گروه ایجاد شده به ویژه آنکه تعداد اعضای گروه بیشتر شده و همچنین گروه کر خواهیم داشت.


javahermarket

میزبان مارکت


  • دانلود فیلم
  • قالب وبلاگ